loading...
سرگرمی
مجید بازدید : 125 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

افا دیشب خواب دیدم که دارم خواب می بینم بعد تو اون خوابم داشتم ی خواب دیگه می دیدم بعد تو خواب بعدیم باز داشتم ی خواب دیگه میدیدم.
وقتی بیدار شدم تا ۲ ساعت هنگ بودم …این دیگه چی بود؟
خدا نصیب گرگ بیابون که چی بگم فیل ۴جوک نکنه.اصن ی وضی…

::

::

برادر زادم یه گودزیلاییه که نگو
چند روز پیش تو پارک داشت بازی میکرد اومد پیش مامانش گفت برام بستنی بخر مامانشم گفت تازه خوردی برات نمیگیرم اونم رفته رو دوچرخش گفته یا برام بستنی میخری یا خودمو از دوچرخه میندازم پایین خود کشی میکنم
خدایا توبه
خدا بهمون رحم کنه مدیونید اگر فکر کنید ۳ سالشه
دیگه قیافه مارو خودتون تصور کنید

::

::

اخه دارم میرم کلاس کنکور استاد گف باید امتحان بدین که بچه ها داد فریاد کردند که ماخسته شدیم استاد برگشت گف پسرا ساعت۹شب میان امتحان میدن میرن هیچی هم نمیگن یه دختر گفت حقشونه استاد خیلی شیک قشنگ برگشت گف چون خواستگاریت نیومدن؟کلاس منفجر شد :))))

::

::

بهم گفت غم و غصه زیاد باشه سعی میکنم کمش کنم
تو دفتر با دوستم پشت کامپیوترها بودیم اون داشت تایپ میکرد
یهو برق رفت داد زد ی فحشم داد ک اه همش پرید
با ی صدای نگران گفتم ااااا این همه آهنگ گوش کرده بودم همش پرید

::

::

یادش بخیر پارسال کلاس ششم امتحانان. علوم داشتم هیچی نخونده بودم دیدم برگمو سفید بدم خیلی زایه ست بعد خاطرات بچگیمو که مامانم تعریف میکرد نوشتم بهم داد ۱۷ ارزش اون خاطرات بیشتر از این بودا

::

::

دیروز به مخاطب خاصم اس دادم که
-
-
-
-
-
-
-
-
” عزیزم من رسیدم جلو خونتون! ”
بعد دیدم هیچی جواب نداد!کمی منتظرموندم بازجواب نداد!خواستم دوباره اس بدم یهودیدم تو اس قبلیم “س” کلمه رسیدن رو نذاشتم icon neutral
هیچی دیگه الان تک و تنها نشستم خاطراتمونو مرور میکنم!!!

::

::

پسره تو فیس بوک یکی از طراحیاشو گذاشته (گرافیسته مثلا) بعد زیرش نوشته اگه کسی کارگر خواست من و دوستم هستیم یکی جواب داده کارگر میخوام ولی سوسول نباشن بعد پسره با ذوق نوشته پس ما میایم اونم جواب داده منظورم این بود که شما نیاید!

::

::

عاقا ما رفته با خانواده رفته بودیم رستوران.نشسته بودیم غذا میخوردیم که یهو دیدم خانم میز بغلی پاشد لیوان های مارو برداشت و رفت نشست سر جاش و نشست به نوشابه خوردن
ما:o0
لیوان:@@
داداشم از ترس دوغو برداشت گذاشت اونور یهو نیاد برداره
اصن یه وضعی :)))

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 857
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 30,900
  • بازدید کلی : 633,182