loading...
سرگرمی
مجید بازدید : 161 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

نوشین طافی که دانش آموخته رشته موسیقی است آواز را نزد محسن کرامتی، پری ملکی و پریسا واعظی فرا گرفته است و خواننده آلبوم تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم که توسط نشر چشمه مجوز گرفته است .

مراسم رونمایی از این آلبوم با حضور جمع کثیری از هنرمندان و موسیقی دان ها برگزار شد.

نوشین طافی خواننده این آلبوم در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز اعلام کرد: خیلی خوشحال هستم چون این آلبوم بعد از پنج سال و زحمت های بسیاری به نتیجه رسیده است و به همین خاطر برای ما خیلی لذت بخش است رونمایی آلبوم تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم (۲۰) او همچنین ادامه داد: استاد محسن کرامتی برای من نه فقط یک استاد آموزش آواز، که یک معلم معنوی است.

من در محضر ایشان علاوه بر هنر آواز ایرانی، عشق و معرفت هم آموختم.به همین دلیل از ایشان درخواست کردم مثل همیشه کنارم باشد. ایشان هم در کمال استادی و تواضع پذیرفتند و در تمام آلبوم در کنار من بودند.

نوشین طافی مدرس آواز و تصنیف خوانی موسیقی اصیل ایرانی متولد ۱۳۶۰- اندیمشک فارغ التحصیل مهندسی شیلات – دانشجوی موسیقی سابقه تدریس : ۱۰ سال

سوابق هنری : – آموختن ردیف آوازی موسیقی ایران در مکتب استادان محسن کرامتی -معصومه مهرعلی و پری ملکی. – اجرای کنسرت های متعدد با گروه خنیا به سرپرستی پری ملکی – هم آوایی در آلبوم عطارنامه ساخته سعید خاورنژاد و خوانندگی محسن کرامتی اجرای -کنسرت با گروه طریقت در تالار وحدت – اجرای کنسرت با گروه موسیقی سیاه مشق در دانشگاه هنر -هم آوایی در اجرای موسیقی نمایش “سنگ و سبو” ۱۳۸۹ -تالار وحدت -اجراهای متعدددر فرهنگسراهای ارسباران و بهمن به همراه گروه های موسیقی ثمین – طریقت و…

دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 857
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 524
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,463
  • بازدید ماه : 1,463
  • بازدید سال : 32,253
  • بازدید کلی : 634,535