loading...
سرگرمی
مجید بازدید : 353 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

ترجمه آهنگ Tum HI ho از هندی به فارسی

اکنون دیگر نمی توانم بی تو زندگی کنم

بی تو ارزش من چیست ؟

اکنون دیگر نمی توانم بی تو زندگی کنم

بی تو هدف من چیست ؟

آن زمان که من از تو جدا شوم

زمان جدایی و نابودی من است ( جهان من )

زیرا تو تنها یکی هستی

تو فقط برای منی

تو زندگی منی

آرامش من , درد من

تو تنها عشق و زندگی منی ..

بی تو برای من یک لحظه نیز محال و رنج آور است

من به عشق تو هرروز و هر لحظه زندگی می کنم ..

من همه ی زمان و هستیم را برای تو اختصاص میدهم

و زندگی را یک لحظه بی تو نمی خواهم ..

هر نفس من نام تو را صدا می زند ..

زیرا تو تنها یکی هستی

تو فقط برای منی

تو زندگی منی

آرامش من , درد من

تو تنها عشق و زندگی منی ..

من فقط برای تو و به عشق تو زندگی می کنم

راه من , فدا کردن خودم برای توست ..

 عشقم را به تو سپردم ای ماه من

بگذار تمامی غم و اندوه این دوری از دل من برود ..

بی تو سرنوشت و زندگی من از بین خواهد رفت ..

با تو من خوشبخت ترینم ..

زیرا تو تنها یکی هستی

تو فقط برای منی

تو زندگی منی

آرامش من , درد من

تو تنها عشق و زندگی منی ..


 

دانلود تیتراژ پایانی سریال دردسرهای عظیم

 

دانلود تیتراژ پایانی سریال دردسرهای عظیم و آهنگ فیلم هندی Tum HI ho

دانلود آهنگ بی کلام سریال هندیTum HI ho

 

دانلود تیتراژ پایانی سریال دردسرهای عظیم و آهنگ فیلم هندی Tum HI ho

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 857
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,456
  • بازدید ماه : 1,456
  • بازدید سال : 32,246
  • بازدید کلی : 634,528