loading...
سرگرمی
مجید بازدید : 214 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

اس ام اس تبریک چهارشنبه سوری 

 

رسانه ملی با پخش پیام “مگه عروسی باباته ؟”

 

می‌تونه از شدت آتش بازی درچارشنبه سوری کم کنه ^_^ 

 

************

دستانت را به من بده ، تا با هم از رو آتش بپریمم!

 

آنان که سوختنـد ، همه تنها بودند !

۴شنبـه سوری مبارک ! 

اس ام اس تبریک چهارشنبه سوری 94

یکی منو در جریان بزاره لدفن

چهارشنبه سوری بود یا آمریکا حمله کرده بود????

************

سرخ می شوی وقتی میشنوی دوستت دارم

زرد می شوم وقتی می شنوم دوستش داری

چهاشنبه سوری راه انداختیم

سرخی تو از من زردیه من ازتو

من همیشه می سوزم و تو همیشه میپری

**********

تق تق فش فشه................فاصلمون کم بشه

هیزم ونفت وآتیش...............دوست دارم خداییش

سیب زمینی به سیخه...............عکس گلت به میخه

غماتوبیارفوتش کن................کینه داری شوتش کن

هوابهاری میشه...................سرما فراری میشه

زردی ازت دوربشه..................هرچی می خوای جوربشه.

**********

سلامتی اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم, همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن ...

اس ام اس مناسبت چهار شنبه سوری عید 94

 

رسانه ملی با پخش پیام “مگه عروسی باباته ؟”

 

می‌تونه از شدت آتش بازی در چارشنبه سوری کم کنه ^_^

***********

اس ام اس چهارشنبه سوری

پیشاپیش آغاز مانور جنگ جهانی سوم

و شبیه سازی انفجار های قاره ای

و آزمایش بمب های اتمی

بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم مبارک !

************

با یاد سرخی گونه هات

درخشـش چشمات

سوزاننـدگی لبـهات

داغــی عشقت

از رو آتیش میپرم

دوستت دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک

************

چهارشنبه سوري نزديکه. يه وقت نري از رو آتيش بپري آخه تجربه ثابت کرده اگه خر بپره رو آتيش رم ميکنه...

 

اس ام اس تبریک چهار شنبه سوری

 

اقا به يكي از دوستام گفتيم 4شنبه سوري افتاده 5شنبه تا چند روز تو فكر بود و نميتونست حرفي بزنه تا اينكه واقعيت رو بهش گفتيم اخه اينم دوسته ما داريم والا با اين نوناشون

***********

دستانت را به من بده ، تا با هم از رو آتش بپریمم!

آنان که سوختنـد ، همه تنها بودند !

۴شنبـه سوری مبارک !

************

آتیشی که تو قلبم روشن کردی هیچ آتش نشانی نمی تونه خاموش کنه !

” چهارشنبه سوری مبارک”

************

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه

چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه

غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو

چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

اس ام اس های جالب و زیبای چهارشنبه سوری 94

انگاری غلغله ی محشره چارشنبه سوری

گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری

رسم خیلی خوبیه اگه خرابش نکنیم

واسه من فشفشه یادت نره چارشنبه سوری

*************

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان

آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش

و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

**********

بهار را با چهار شنبه سوری

تابستان را با آفتاب سوزانش

پاییز را با رنگهای آتشینش

و زمستان را

با گرما ی دلنشین اجاق ها

میشناسم

هزار سال است مسلمان شده ام

اما هنوز شعله های زرتشت

در جانم زبانه میزند

اس ام اس چهارشنبه سوری عید 94

بشد «چارشنبه» هم از بامداد / بدان  باغ  که  امروز  باشیم  شاد

چهارشنبه سوری گرامی باد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 857
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 30,935
  • بازدید کلی : 633,217