loading...
سرگرمی
مجید بازدید : 187 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

اس ام اس روز درختکاری اسفند 93

حضرت رسول (ص) فرمود:

خداوند درخت را برای انسان آفرید، از اینرو او باید درخت را بکارد، آن را آبیاری کند و در حفظ آن بکوشد.

11 اسفند, روز درختکاری چه روزی است, شعار روز درختکاری,

گلدان

شاید تابوت کوچکی باشد

که رویای خدا شدن را از درخت می گیرد .

شاید

آغاز یک درخت باشد

روزی که گلدانها به مرگ محکوم میشوند.

11 اسفند روز درختکاری مبارک

 

 

اس ام اس روز درختکاری, روز درختکاری, اس ام اس درختکاری

اگه تو خاطره هات عطری از گذشته ها

مونده هنوز برای ما

بیا تا کنار هم

به یاد هم

سه چهار تا برگ سبز و پاک

رو تنِ این درخت پیر زندگیمون بذاریم… …

 درختکاری, پیامک تبریک روز درختکاری, کاشتن درخت

من درخت سبز هستم

با شهامت

با سری افراشته بر سوی گردون…

من درخت را دوست دارم

چونکه رمز رستنست

رمز همت

رمز پاک پایداری

ریشه اندر خاک دارد

میو ی افلاک دارد. …

فواید درخت کاری, تاریخ روز درختکاری, درخت,کاریکاتور درختکاری 93,جملات روز درختکاری جمله های روز درختکاری

شعرمثل درخت است

فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند

آنوقت مرا قطع کنید

شعر مثل درخت است

میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم

تا من را از آن بیاویزند …

اس ام اس درختکاری 93,روز درختکاری 1393,یازده اسفند روز درختکاری,جوک روز درختکاری

درخت

هویت پنجره هاست

جوانه

شعر درخت است

و غنچه

معنی عشق …

درخت کاری 93,پیامک درختکاری 93,اس درختکاری,عکس درختکاری 93

ای درخت

کودکی از دست آفتاب

زیر پایت نشست

پرنده ای روی شاخه ات

آوازی خوش خواند

ولی تو … …

درختکاری اس ام اس,جملات روز درختکاری 93,اس ام اس برای روز درختکاری

گلدان ، شاید تابوت کوچکی باشد که رویای خدا شدن را از درخت می گیرد .  شاید آغاز یک درخت باشد ، 

روزی که گلدانها به مرگ محکوم میشوند .

11 اسفند روز درختکاری مبارک باد

اس ام اس روز درختکار,اس ام اس روز درختکاری جدید,اس ام اس روز درختکاری سرکاری

درخت دست خاک است

و برده دستِ خود را

برای شکر کردن

به سوی آسمان ها

اس ام اس تبریک روز درختکار,اس ام اس های روز درختکاری

گفتند : از درخت سخن گفتن در روزگار آتش و آهن ، جنایتی است !

اما من از درخت سخن گفتم زیرا که هر درخت به چشم من آیتی است از معجزه ی که آدمی اش نام کرده اند . . .

روز درختکاری مبارک-سی گل

پیامک برای روز درختکاری,شعر برای درختکاری,sms روز درختکاری

درخت را با قلب میکارند نه با دست !

برای همه قلبی آرزو می کنم …

پانزدهم اسفند ماه ، روز هدیه ی درخت به زمینِ پیر مبارک باد

دستهای قلب و روحتان پر عشق باد

اشعار زیبا برای روز درختکاری,متن برای روز درخت کاری,تبریک روز درختکاری

زیباتر از درخت در اسفند ماه چیست ؟

بیداری شکفته پس از شوکران مرگ

زیباتر از درخت در اسفند ماه چیست ؟

زیر درفش صاعقه و تیشه ی تگرگ

زیباتر از درخت در اسفند ماه چیست ؟

عریانی و رهایی و تصویر بار و برگ ..

اس ام اس 11 اسفند روز درختکاری ,اس ام اس خنده دار روز درختکاری

گفتند : از درخت سخن گفتن

در روزگار آتش و آهن ، جنایتی است

اما من از درخت سخن گفتم

زیرا که هر درخت به چشم من آیتی است

از معجزه ی که آدمی اش نام کرده اند

 اس ام اس روز درخت کاری, اس ام اس روز درختکاری,سخن بزرگان در مورد درخت کاری ,طنز روز درختکاری ,نوشته های زیبا روز درختکاری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 857
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 30,938
  • بازدید کلی : 633,220